Webáruház készítés közül válogathatnak

webaruhaz-keszites-maTöbb ezer webáruház készítés közül válogathatnak a vevőid a mai nap. Biztos vagyok benne, hogy akár 50-100 olyan webáruházat is lehetne találni, ahol hasonló termékek kaphatóak mint amelyeket te értékesítesz. Éppen ezért kell találnod egy okot, hogy miért tőled vásároljanak és miért vásároljanak majd újra tőled. Kell valami ami megkülönböztet téged a többiektől. Amikor megtalálod az okot akkor egyúttal meg is tudod határozni az USP-d (Unique Selling Proposition) azaz az okot amiért tőled érdemes vásárolni. Az USP azt jelenti, hogy jobbnak kell lenned a többieknél a piacon, sőt neked kell a legjobbnak lenned! El kell érned, hogy te legyél az elsődleges információforrás, az elismert szakértője az adott termékeknek.

Még 1960-ban egy Michael Porter nevű üzletember 3 általános stratégiát határozott meg:

Költség : Ahogyan kezeled a céges költségeket, az meghatározza majd mekkora bevételt tudsz elérni. Törekedned kell majd a költségek optimalizálására.
NICHE : Mennyire tudsz összpontosítani egy kisebb vásárlócsoportra. Mennyire tudsz az adott NICHE mesterévé válni? Elfogad majd a célcsoport mint szakértő? Ez a célod!
Egyediség : Megtudod-e különböztetni a terméked, szolgáltatásod és márkád? Csak olcsóbb leszel vagy extra garanciát adsz majd a termék mellé?

Ma már minden vállalkozásnak összpontosítani kellene a fenntiekre mert ezek hoznak hatalmas eredményeket. Hogyan döntheted el melyik a legjobb neked?
Válaszold meg az alábbi kérdéseket:

Letudod szorítani a költségeid, hogy árban mindenkinél olcsóbb legyél? Képes leszel minden nap harcolni az árversenyben olyan cégekkel akik ÁFA mentesen értékesítenek? Ha a válasz NEM akkor ne árban versenyezz a konkurens webáruházakkal.

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!